Archiwum newslettera "Let's talk marketing"

 

  1. Kiedy organizator KONKURSU nie zapłaci PODATKU?
  2. Poznaj 5 KROKÓW do zgodnej z prawem LOTERII
  3. Czy Twój KONKURS w social mediach jest GRĄ HAZARDOWĄ?
  4. GREENWASHING – jak uniknąć w komunikacji marketingowej?
  5. 5 rzeczy, o których musisz pamiętać, aby zabezpieczyć się przed naruszeniami praw osób trzecich
  6. Reklamowe pułapki, czyli branże sensytywne
  7. O czym musisz pamiętać stawiając reklamę przy drodze publicznej?
  8. Zapowiedź ważnych zmian w prawie autorskim i prawach pokrewnych!
  9. Czy Digital Services Act (DSA) wpłynie na marketing w internecie?
  10. Rejestracja znaku towarowego dla Ciebie i Twojego klienta! Z dofinansowaniem!
  11. Jak prawidłowo pochwalić się współpracą? Wszystko co musisz wiedzieć o licencjach promocyjnych
  12. Jakie zmiany w prawie przyniesie rok 2024 dla marketingu?
  13. Jak klienci wybierają agencję marketingową? Poradnik od prawniczek
  14. 4 rzeczy, o których musisz pamiętać przy brandingu, namingu i rebrandingu
  15. 5 rzeczy, o których należy pamiętać, planując kampanię reklamową
  16. 8 kroków do dobrej umowy z Influencerem!
  17. 7 kroków do dobrej umowy z współpracownikiem dla Twojej Agencji marketingowej
  18. Jak legalnie zorganizować konkurs w social mediach?
  19. 3 najważniejsze dokumenty, jakie musisz mieć z perspektywy RODO w swojej Agencji!
  20. O czym należy pamiętać zawierając umowę marketingową?
  21. 5 kwestii, o które należy się zatroszczyć zakładając agencję marketingową!
  22. Jak uregulować prawa autorskie w umowie marketingowej?
  23. Razem lepiej! Co możemy zrobić dla Ciebie i Twoich klientów oraz klientek?
  24. Legalna reklama wyrobów medycznych od lipca 2023 r.
  25. Jak legalnie reklamować alkohol?
  26. Dobre kary umowne – czy to możliwe?
  27. Rozpowszechnianie wizerunku – jak robić to zgodnie z prawem?
  28. Memy w kampaniach reklamowych – co na to prawo?
  29. Nielegalna reklama outdoorowa? Czy jako agencja mam się czego obawiać?
  30. Symbole (R), TM, SM w logo – co na to prawo?
  31. Po co agencji marketingowej RODO?
  32. Materiały dla klienta wytworzone przy pomocy AI vs prawo
  33. Czym są znaki towarowe i dlaczego powinny zainteresować agencję?
Scroll to Top