Archiwum newslettera "Let's talk marketing"
- Legalne wykorzystanie AI w agencji marketingowej: PRAKTYCZNY przewodnik
- Jak nie reklamować napojów alkoholowych w Internecie?
- Piłkarska gorączka w marketingu! Sportowcy i ich wizerunki w marketingu
- Kiedy organizator KONKURSU nie zapłaci PODATKU?
- Poznaj 5 KROKÓW do zgodnej z prawem LOTERII
- Czy Twój KONKURS w social mediach jest GRĄ HAZARDOWĄ?
- GREENWASHING – jak uniknąć w komunikacji marketingowej?
- 5 rzeczy, o których musisz pamiętać, aby zabezpieczyć się przed naruszeniami praw osób trzecich
- Reklamowe pułapki, czyli branże sensytywne
- O czym musisz pamiętać stawiając reklamę przy drodze publicznej?
- Zapowiedź ważnych zmian w prawie autorskim i prawach pokrewnych!
- Czy Digital Services Act (DSA) wpłynie na marketing w internecie?
- Rejestracja znaku towarowego dla Ciebie i Twojego klienta! Z dofinansowaniem!
- Jak prawidłowo pochwalić się współpracą? Wszystko co musisz wiedzieć o licencjach promocyjnych
- Jakie zmiany w prawie przyniesie rok 2024 dla marketingu?
- Jak klienci wybierają agencję marketingową? Poradnik od prawniczek
- 4 rzeczy, o których musisz pamiętać przy brandingu, namingu i rebrandingu
- 5 rzeczy, o których należy pamiętać, planując kampanię reklamową
- 8 kroków do dobrej umowy z Influencerem!
- 7 kroków do dobrej umowy z współpracownikiem dla Twojej Agencji marketingowej
- Jak legalnie zorganizować konkurs w social mediach?
- 3 najważniejsze dokumenty, jakie musisz mieć z perspektywy RODO w swojej Agencji!
- O czym należy pamiętać zawierając umowę marketingową?
- 5 kwestii, o które należy się zatroszczyć zakładając agencję marketingową!
- Jak uregulować prawa autorskie w umowie marketingowej?
- Razem lepiej! Co możemy zrobić dla Ciebie i Twoich klientów oraz klientek?
- Legalna reklama wyrobów medycznych od lipca 2023 r.
- Jak legalnie reklamować alkohol?
- Dobre kary umowne – czy to możliwe?
- Rozpowszechnianie wizerunku – jak robić to zgodnie z prawem?
- Memy w kampaniach reklamowych – co na to prawo?
- Nielegalna reklama outdoorowa? Czy jako agencja mam się czego obawiać?
- Symbole (R), TM, SM w logo – co na to prawo?
- Po co agencji marketingowej RODO?
- Materiały dla klienta wytworzone przy pomocy AI vs prawo
- Czym są znaki towarowe i dlaczego powinny zainteresować agencję?