Archiwum newslettera "Let's talk marketing"

  1. Jak legalnie tworzyć reklamy przy użyciu AI?
  2. Legalne wykorzystanie AI w agencji marketingowej: PRAKTYCZNY przewodnik
  3. Jak nie reklamować napojów alkoholowych w Internecie?
  4. Piłkarska gorączka w marketingu! Sportowcy i ich wizerunki w marketingu
  5. Kiedy organizator KONKURSU nie zapłaci PODATKU?
  6. Poznaj 5 KROKÓW do zgodnej z prawem LOTERII
  7. Czy Twój KONKURS w social mediach jest GRĄ HAZARDOWĄ?
  8. GREENWASHING – jak uniknąć w komunikacji marketingowej?
  9. 5 rzeczy, o których musisz pamiętać, aby zabezpieczyć się przed naruszeniami praw osób trzecich
  10. Reklamowe pułapki, czyli branże sensytywne
  11. O czym musisz pamiętać stawiając reklamę przy drodze publicznej?
  12. Zapowiedź ważnych zmian w prawie autorskim i prawach pokrewnych!
  13. Czy Digital Services Act (DSA) wpłynie na marketing w internecie?
  14. Rejestracja znaku towarowego dla Ciebie i Twojego klienta! Z dofinansowaniem!
  15. Jak prawidłowo pochwalić się współpracą? Wszystko co musisz wiedzieć o licencjach promocyjnych
  16. Jakie zmiany w prawie przyniesie rok 2024 dla marketingu?
  17. Jak klienci wybierają agencję marketingową? Poradnik od prawniczek
  18. 4 rzeczy, o których musisz pamiętać przy brandingu, namingu i rebrandingu
  19. 5 rzeczy, o których należy pamiętać, planując kampanię reklamową
  20. 8 kroków do dobrej umowy z Influencerem!
  21. 7 kroków do dobrej umowy z współpracownikiem dla Twojej Agencji marketingowej
  22. Jak legalnie zorganizować konkurs w social mediach?
  23. 3 najważniejsze dokumenty, jakie musisz mieć z perspektywy RODO w swojej Agencji!
  24. O czym należy pamiętać zawierając umowę marketingową?
  25. 5 kwestii, o które należy się zatroszczyć zakładając agencję marketingową!
  26. Jak uregulować prawa autorskie w umowie marketingowej?
  27. Razem lepiej! Co możemy zrobić dla Ciebie i Twoich klientów oraz klientek?
  28. Legalna reklama wyrobów medycznych od lipca 2023 r.
  29. Jak legalnie reklamować alkohol?
  30. Dobre kary umowne – czy to możliwe?
  31. Rozpowszechnianie wizerunku – jak robić to zgodnie z prawem?
  32. Memy w kampaniach reklamowych – co na to prawo?
  33. Nielegalna reklama outdoorowa? Czy jako agencja mam się czego obawiać?
  34. Symbole (R), TM, SM w logo – co na to prawo?
  35. Po co agencji marketingowej RODO?
  36. Materiały dla klienta wytworzone przy pomocy AI vs prawo
  37. Czym są znaki towarowe i dlaczego powinny zainteresować agencję?
Scroll to Top