Archiwum newslettera "Let's talk marketing"

  1. Legalne wykorzystanie AI w agencji marketingowej: PRAKTYCZNY przewodnik
  2. Jak nie reklamować napojów alkoholowych w Internecie?
  3. Piłkarska gorączka w marketingu! Sportowcy i ich wizerunki w marketingu
  4. Kiedy organizator KONKURSU nie zapłaci PODATKU?
  5. Poznaj 5 KROKÓW do zgodnej z prawem LOTERII
  6. Czy Twój KONKURS w social mediach jest GRĄ HAZARDOWĄ?
  7. GREENWASHING – jak uniknąć w komunikacji marketingowej?
  8. 5 rzeczy, o których musisz pamiętać, aby zabezpieczyć się przed naruszeniami praw osób trzecich
  9. Reklamowe pułapki, czyli branże sensytywne
  10. O czym musisz pamiętać stawiając reklamę przy drodze publicznej?
  11. Zapowiedź ważnych zmian w prawie autorskim i prawach pokrewnych!
  12. Czy Digital Services Act (DSA) wpłynie na marketing w internecie?
  13. Rejestracja znaku towarowego dla Ciebie i Twojego klienta! Z dofinansowaniem!
  14. Jak prawidłowo pochwalić się współpracą? Wszystko co musisz wiedzieć o licencjach promocyjnych
  15. Jakie zmiany w prawie przyniesie rok 2024 dla marketingu?
  16. Jak klienci wybierają agencję marketingową? Poradnik od prawniczek
  17. 4 rzeczy, o których musisz pamiętać przy brandingu, namingu i rebrandingu
  18. 5 rzeczy, o których należy pamiętać, planując kampanię reklamową
  19. 8 kroków do dobrej umowy z Influencerem!
  20. 7 kroków do dobrej umowy z współpracownikiem dla Twojej Agencji marketingowej
  21. Jak legalnie zorganizować konkurs w social mediach?
  22. 3 najważniejsze dokumenty, jakie musisz mieć z perspektywy RODO w swojej Agencji!
  23. O czym należy pamiętać zawierając umowę marketingową?
  24. 5 kwestii, o które należy się zatroszczyć zakładając agencję marketingową!
  25. Jak uregulować prawa autorskie w umowie marketingowej?
  26. Razem lepiej! Co możemy zrobić dla Ciebie i Twoich klientów oraz klientek?
  27. Legalna reklama wyrobów medycznych od lipca 2023 r.
  28. Jak legalnie reklamować alkohol?
  29. Dobre kary umowne – czy to możliwe?
  30. Rozpowszechnianie wizerunku – jak robić to zgodnie z prawem?
  31. Memy w kampaniach reklamowych – co na to prawo?
  32. Nielegalna reklama outdoorowa? Czy jako agencja mam się czego obawiać?
  33. Symbole (R), TM, SM w logo – co na to prawo?
  34. Po co agencji marketingowej RODO?
  35. Materiały dla klienta wytworzone przy pomocy AI vs prawo
  36. Czym są znaki towarowe i dlaczego powinny zainteresować agencję?
Scroll to Top